SMÅLAND PÅ BESÖK

HEJ PÅ ER! Det var ett tag sen senaste, jag har haft en helg i världsklass här och inte haft tid eller lust att slänga in nåt här. Jag tänker lägga upp en bildbomb här nedanför så jag berättar bara lite kort hur helgen har sett ut. I fredags kom Simon, Jimmy och Jät upp hit från Småland och på kvällen bjöds det på inflyttningsfest hos Nattis och William. Lördagen började galet bakis så vi slog till på pannkaksfrukost. Efter några timmar av tillnyktrande åkte vi iväg på hemlig resa. Nattis och jag hade gett Simon en hel dag av skoj i födelsedagspresent så med ryssmössan över ögonen åkte vill till... Gustavsvik! Badade och slog oss blåa! Handlade när vi kom hem och lagade till taco och hyrde film. Myste till det med gottis och filmkväll. Idag vaknade vi och lagade ännu en lyxfrukost, baguette med salami och brieost. Åh mumma. Sedan iväg till Maxi och köpte 7 pulkor. Haha vi fick några kommentarer i affären kan man säga. Vi åkte sedan iväg till en mördarbacke och åkte på gigantiska rör som låg mitt i backen. Tog oss även några svängom efter bilen, svinroligt! Väl hemma blev det 2½ liter varmchoklad och en hög av människor på golvet. Ni hör ju hur bra det har varit! Nu saknar jag redan Smålänningarna som har åkt hem. Vi ses snart igen, riktigt snart.

(dålig bildkvalité för att jag inte orkar redigera dem!)





Vi bytte i vanlig ordning till svartvitt för ja, ni vet ju att man ser mycket nyktrare ut då?


Kommentarer
Postat av: Simon

Det var den bästa helgen på länge, så längesedan man hade en hel helg där man itne hade tråkigt en sekund!

Underbart! Fan ni är bäst där uppe jag älskar er alla, ses snart igen, kärlek till er<3

2010-11-29 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0