ONE PIECE TILL MIG?

Något jag önskar mig i julklapp, men är rätt dunder på att jag inte kommer hitta i något av paketen än är en One Piece (väldigt gärna den här fina mörkblå i tjockt material!). Varför inte? Jag har svårt att tro att något jag säger kan övertyga mina paketköpare om att den är värd att lägga över tusen kr på. Men! Om det nu är så att jag skulle få marknadsföra lite så skulle jag säga att den är det ultimata plagget för myskvällen, promenader i piskande vindar, dagar då man ligger sjuk och fryser med feber eller varför inte en barrunda? Jag citerar hemsidan: En mjukisbyxa ihopsydd med en hoodie är tidernas plagg - OnePiece.

 

Lyckades jag övertala någon? Please?


Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv: Ja, jag också! :D

Hoppas bara det blir av nu, man brukar prata men sen när det ska göras tar det stopp. :/

2010-11-24 @ 16:50:32
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååhå! Jag har precis köpt exakt den där!! Dom är as sköna,du måste ha en haha :D

2010-11-24 @ 17:16:59
Postat av: Simon

haha! Kanske kan slänga ihop mina sistaslantar till världens bästa isa? ;)

2010-11-25 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0