'CAUSE I DON'T THINK THAT THEY'D UNDERSTAND


Sådärja, nu har två trötta kamrater åkt hem igen efter hamburgerlunch och lite plugg. Nu ska jag berätta lite om balen igår. Dagen började som sagt med att snusen kom hit och vi lockade hår och fixade oss riktigt stiliga innan våra kavaljerer kom på förlöv (löv är det nya krök, bara så ni vet..). Efter det kom även det tredje paret bestående av nattis och william förbi och vi tog en massa stiliga bilder som jag hoppas jag snart har tillgång till. Klockan tickade på och vi åkte iväg mot balen i 200 km/h. Jag var rädd såklart. När vi kom fram till Hedenlunda där balen hölls blev vi bjudna på champagne och sedan fotade i jättefin utomhusmiljö. Martin, min kavaljer, och jag blev as stiliga. Efter det var det dags för trerättersmiddagen. Vin, cider, öl och god mat i flera timmar. DJn drog igång och dansgolvet fylldes av så mycket discorök att brankåren tittade förbi. Så kan det gå! Kvällen var i allafall precis så bra som jag önskat. Allt var verkligen jättefint.

Nej nu ska jag försöka hitta Arn-filmen någonstans för jag är väldigtväldigtväldigt sugen på att hoppa in i 1100talet. Puss och kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0