BORTA BRA HEMMA BÄST


Kusin P i vår småskabbiga turistlägenhet som vi bodde i under helgen.

Nu är jag hemma! Hemresan från Ludvika var lång och tröttsam så nu sitter jag och sover framför skärmen. Festen igår var i alla fall jätte trevlig! Min moster och hennes vän hade klätt ut sig till sextiotalsflickor och det var en mängd uppträdanden från gästerna i form av sång och dans. Efter x antal uppträdanden riktade bara till vännen kände jag och kusinerna att vi borde komma med någon hyllning till vårt födelsedagsbarn också. Väldigt ogenomtänkt och spontant ställde vi oss framför de hundra gästerna och läste en snabbt skriven dikt och sjöng sedan teddybjörnen fredriksson. (vi sjöng den när hon fylde 50 så det blev som en favorit i repris). Herregud vad nervöst kan jag tala om... Speciellt eftersom en stor del av gästerna var sjukt duktiga på att sjunga och spela. Men men, min moster uppskattade det i alla fall och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0