THE UGLY TRUTH




Vad gör man en distans-onsdag då man inte har någon uppgift att göra? Jo, först börjar man bygga upp brännan inför balen och sedan parkerar man sig framför en film. Hur bra som helst. Filmen som jag kollade på var The Ugly Truth som handlar om en tvproducent som desperat försöker hitta drömmannen men misslyckas hela tiden. En dag kommer en ny tvpersonlighet in i programmet. En kille som avslöjar alla "ugly truths" som finns om män. Han (Gerard Butler) bestämmer sig för att han ska guida henne (Katherine Heigl) till att hitta det perfekta förhållandet, endast genom några knep som funkar på alla killar. Men såklaaart slutar det hela på ett helt annat sätt än de väntat sig...

Okej jag vet, filmrecentioner är inte min starkaste sida ;) Hur som, grym onsdags-film!

Kommentarer
Postat av: "Sune"

Åh, denna film är så bra. Jag skulle kunna se den flera gånger. William trodde det var en tjejfilm, men jag lyckades övertala honom att se den med mig och han skrattade faktiskt och tyckte också den var bra =)

2010-05-20 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0