GRILLKVÄLL





Igår vaknade jag upp och var omöjligt bakis efter bara mina 3 cider. Lättpåverkad räcker inte ens för att beskriva mig... Hur som, dagen spenderade jag hemma hos min fina mormor där det tvättades fönster. Mormor hade också kommit till insikt med att hon nog faktiskt behöver en hörapparat och av nån anledning så låg det en i en byrålåda och skräpade. När hon hade fått på sig den så blev hon helt tyst, typ viskade fram ord. Anledning? Hon hade glömt bort hur det är att höra allt och frågade tio gånger om vi kunde höra alla ljud som hon kunde. Hon är bra söt.

Senare på kvällen följde jag med på grillkväll vid en sjö. Det var svinkallt så jag stod mest mitt i elden för att hålla mig vid liv. Efter att ha eldat upp allt skräp inklusive plast (jag protesterade vilt, miljökämpe som jag är!) åkte vi till närmaste säng och såg två filmer. Ryggskott, men himla trevligt.

Det  var allt jag hade för nu, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: ewis

vrf är jag sämst på att kommentera!? :D läser och tänker, kommenterar snart, ska sluta skjuta upp saker nu :D hur som helst så var grillkvällen en höjdare, hoppas det blir fler av samma sort framöver men med lite mer värme! :D <3

2010-05-05 @ 08:06:47
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0