DUMMADUMMABEN

Jahapp, idag är det tisdag och jag är inte på dansen. helvetesjäklabeninflammation. Istället sitter jag här och rullar tummarna, med hur mycket spring i benen som helst. Åh jag är verkligen en person som måste få röra på mig, sticka ut och springa tills jag avlider eller gå en powerwalk med musik pumpande i öronen. Och nu får jag inte det, inte på en hel månad. SUCK.

På tal om dansen så var jag med på lektionen igår och kollade, och silverhandskarna som min grupp ska ha på sig hade kommit och de var så himla coola! Temat på dansuppvisningen som är på lördag är rymden så handskarna är verkligen perfekta. Jag kände mig skapligt bitter där jag satt på en stol och hatade mitt ben. Aja, jag får i alla fall komma dit och vara med bakom scenen och även kolla på föreställningen gratis som tur är. Jag ska peppa allihopa som aldrig förr!

Hur som, nu ska jag (efter en hel del övertalning...) ut och gå en "lugn" promenad med mamma! Vi får väl se hur lugn den blir om jag får bestämma... Adjöken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0