AJAJAJ

oh my lord. har just läst ikapp 68 blogginlägg och uppdaterat mig om minst lika många statusuppdateringar på facebook. hur är det möjligt att jag på endast ett dygn missat detta?

hur som helst är jag sjukt trött idag. igår var jag psykiskt instabil (läs: tjurig på idiotlärare, mig själv och hela tillvaron) så efter dansen stack jag till vingåker och gosade ner mig hemma hos jocke. otroligt välbehövligt. vaknade sent för att vara mig och pluggade lite filosofi medans jocke snarkade. missade bussen med några sekunder och spelade detektivspel. tog nästa buss hem och gjorde dagens distans. hängde tvätt och skrev ännu mer. oroade mig över allt och inget och fick ont i ryggen. pluggade filosofi och fick ont i rumpan. och där är jag nu. nästa steg blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0