23.37


my god. jag är så trött att jag skulle kunna somna rakt över datorn just nu. ändå envisas jag med att sitta kvar med datorn i knät och one republic i öronen. ibland är man inte tillräckligt vaken för att ta bra beslut helt enkelt.

annars idag så har jag vart på kalas och ätit 13 kg tårta. hur gott som helst. ångesten efteråt är däremot inte lika utsökt, men ångest är en onödig uppfinning som jag lägger ner här och nu. så då var det avklarat, skönt.

släckte ni under Earth Hour förut förresten? jag satt med tända ljus och datorn på batteridrift och kollade på guldfeber med erik och mackan. kände att jag fuskade lite, men bara lite.. nu har jag ont i magen och känner att sova blir allt mer lockande. gonatt och adjö för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0