YOU CAN HAVE IT ALL, MY EMPIRE OF DIRT



Åh, att omges av alla dessa fina tjurar om dagarna får mig att tänka i vegetarianbanan igen...

Dag tre på jobbet är avklarad! Pju, idag har det varit galet varmt och jag har stått utomhus och målat hela dagen lång. Altan och dörr/fönsterkarmar och det har varit en helt okej dag för att vara jobb. Dock så är jag hur trött som helst o kroppen, ryggen skriker och benen viker sig. La mig på spikmattan och somnade nästan när jag kom hem, så galet skönt för trött kropp. Imorgon är det sista dagen innan en efterlängtad helg och jag har hört rykten om att jag ska få måla inomhus. YES! säger jag i så fall, måla är betydligt roligare än att plocka skrot eller slita i gammal eltråd.

Nu är jag trött och ska varva ner med slutet på Sagan om de två tornen i sängen. Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0