WORTH FIGHTING FOR


Maskinringen outfiten var på.

Kaoset som jag rotade runt i hela dagen.

Skräphögen som bara växte och växte.

Till att börja med, fy satan vad hungrig jag är! Det tar på krafterna att jobba, lite skillnad ifrån skolans lata dagar om man säger så.. Hur som, jag har alltså vart och gjort min första arbetsdag för i sommar idag! Jag har hjälpt min morbror att röja på hans gård inför flytten som sker i sommar och idag innebar det att jag rensade en himla massa skräp och skrot. Ja i mina ögon var det bara en massa skräp, jag kände knappt igen hälften av namnen på alla verktyg, bildelar, traktordelar, skruvar mm. som fanns där! Då kan ni tänk er att jag hade det lite klurigt med vad som skulle slängas... Tiden sniglade sig fram men jag lyckades överleva hela dagen tack vare en massa sms och telefonsamtal, så det är min taktik för de här veckorna, mobilen.

Ja just ja, jag fick även vara med om ett småläskigt möte med en förrymd tjur! När vi motade in honom så förberedde han sig för att springa emot mig ett par gånger och mitt hjärta höll på att hoppa ur mig, men jag satte honom allt på plats, haha.

Nu är det äntligen mat, spagetti och köttfärssås ♥ Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0