JUST PAINT THE PICTURE OF A PERFECT PLACE


Finaste tjurarna som gillar att bli kliade på huvudet.



Finn ett fel som uppstod under målningen...

Hej hallå! Idag är det lördag och äntligen är det helg! Som jag har längtat när jag jobbat ute på landet i gassande solsken, piskande regn och vinande vindar. Men min inställning har blivit lite bättre till att jobba där ute i alla fall, den här veckan har jag tjänat 2720 kr på 4 dagar vilket är helt okej. Ingen storkova (kronfågel.....) men det är alltid något. Ca 1600 av dessa ska min kära mamma ha eftersom jag varit skyldig henne det sedan tidernas begynnelse, men resten av junilönen är min min och bara min. Om jag räknar rätt så kommer jag få ihop lite mer än 5000 till och dessa ska defenitivt gå till en resa! Åh vad jag vill utomlands...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0