STUDENTTÄLTNING


Oh my, igår var en galen kväll. Det var tältning för alla studenter som ville vara med, mitt på bågskytteplan en liten bit ifrån vårt kära duveholmsgymnasium och uppslutningen var riktigt bra med drygt 200 alkoholglada studenter. Tyvärr var det knappt 20 stycken som verkligen tältade, men stämningen var ändå grym och väldigt festivalcamp! Man måste ju även säga att det spårade en hel del när det började tändas en gigantisk brasa mitt på gräset och som sedan toppades med en soffa, vägskyltar och koner. Resultatet blev varmt och skönt, svart rök och polisen som stod på avstånd och kikade utan att ingripa. Lyckat måste man ju ändå säga!

Bilder kommer senare när jag lyckats haffa några, tills dess ska jag fortsätta njuta av solen, O.C. och vetskapen om att det är en 8 dagar kvar till studenten (HJÄLP!). Adjö så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0