STHLM & GRÖNA LUND







Alla bilder har jag lånat från Sannas facebook.

Stockholm igår var så himla dunderbra! Vi kom dit vid halv tio och turistade lite bland statyer, kyrkor och parkbänkar och tog oss även en tur på stan. Jag hittade mig en tunn vit skjorta (som blir perfekt till stranden!) och vi åt gott på Taco Bar. Sedan tog vi en sightseeingbåt ut till grönan och drog igång. Och som vi drog igång! Vilda musen, Jetline, Katapulten, Insane, Kvasten, Extreme, Fritt fall(!!!) osv. osv. i all oändlighet. Jag har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv! Fy satan vad jag var rädd i typ alla attraktionerna, men jag åkte allt precis som jag lovat! Kan ni ana hur stolt jag kände mig efter Fritt fall eller? Jag som utvecklat någon slags dödsrädsla satte mig i sätet och släpptes 100 m ner till marken. Det är ju helt sjukt högt när man tänker på det.

Haha måste bara nämna att våra snygga I ♥ SPIT-tröjor drog en jäkla massa blickar och frågor till sig. Det gick seriöst knappt en kvart utan att nån var framme och frågade vad vi var för ena.

Igår var i alla fall den bästa och roligaste dagen på länge och jag kan inte annat än älska min klass. Så himla bra. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 03:24:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0