VI FIRADE ATT MARTIN FYLLT 19 ÅR


Och jag såg ut såhär.

Och Martin öppnade paket. Av mig och Ewis fick han en ölkväll (ett stort ölglas, en stor Heineken, nötter och ölkorv).

Och Martin bjöd på hur mycket fika som helst. Alla åt typ så här mycket var (=vi rullade hem).

Hej och hallå! Igår hade jag ingen höjdardag till att börja med. Hjärnan hade bestämt sig för att tänka otroligt mycket för mycket och jag deppade en hel del. Som tur var så bjöd Martin över till kalas på kvällen och jag fick skratta och känna att jag har himla fina vänner. Efter berget med fika som vi satte i oss åkte jag till Vingåker och kramades i många många timmar.

Och nu sitter jag här, mätt i magen efter äggröra och bacon och ska packa, för imorgon bär det av på husvagnssemester till Falkenberg. I vagnen kommer det förutom mig själv att finnas en Ewis, Linus och Stefan också. Tror det kan bli heltrevligt.

Kommentarer
Postat av: Simon

Så kan du ju inte se ut! ;) puss pårej!

2010-07-29 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0