GRATTIS BECCA 19 ÅR


Födelsedagsbarnet Becca i egen hög person.

Världens sötaste Ewis, även välkänd som min trogna snus.

Nu är jag hemkommen efter en mycket trevlig grillning i Flen. Det var min fina vän Becca som höll i kalaset för idag fyller hon nämligen 19 år. Välkommen in i klubben! Vi grillade i ett uppsatt partytält nere på gården och drog dåliga skämt om ungarna som sprang ochkring överallt och sen åt vi bullar och kakor också. Alldeles för mycket gott, men det gör ingenting för imorn ska jag träna. Riktigt ordentligt och jag längtar! Jag har en riktig träningsperiod just nu så det är bäst att passa på så länge det varar. Efter gymmet imorn ska jag till min lilla mormor och dammsuga och hjälpa till med allt en mormor vill slippa. Det ska bli mysigt.

Dags att krypa i säng nu. Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0