ALL WE BEEN TROUGH FROM HERE TO BACK THEN


Så här ser jag ut idag. En blommig hemmasydd kjol (avklippt gammal barnklänning!), vitt linne och mitt fina studentsmycke i form av en svala. Man skulle kunna kalla det en dagens outfit men det skippar vi. Dagen har hittils bjudit på en timmes träning på gymmet och sedan en timmes målning av kökstaket. Jag kan tala om att mina armar var döda efter detta. Dagen kommer fortsätta med en liten tur på kick bike (haha ja ni hörde rätt, we're bringin' it back!) med snusen och sedan ikväll sticker jag iväg till vingåker och leker med Jocke. Redigt bra dag alltså. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Så himla snygg och somrig du är då ;) underbart halsband



<3

2010-07-15 @ 22:48:40
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0