WAKE UP IN THE MORNING FEELING LIKE P.DIDDY


söndag igen och bara en dag kvar av mitt sista jullov. blanda känslor kring det där, hur mycket jag än vill förneka det så mår jag bra när jag måste ta mig iväg till skolan. de senaste dagarna har förövrigt varit hur sega som helst och jag har knappt rört mig utanför dörren. halva dagarna har jag läst ljudet av ditt hjärta (utläst nu och suktar enormt efter sista boken!), sett massa repriser på svtplay och mest känt mig tråkig. de senare stunderna på dagen har jag myst med jocke eller lilla gänget. ja så nu vet vi i alla fall allihopa vad jag har haft för mig.

nej det här duger inte längre, off to spikmattan! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0