UNDER THE BURNING SUN I TAKE A LOOK AROUND

blogg.se har ändrat om på hela bloggverktyget och jag känner inte riktigt igen mig. jag gillar inte förändring, förändringar förvirrar..

hur som helst så sitter jag här på fläsket och lyssnar på 30 seconds to mars och väntar på att snusen ska pallra sig till lidl och möta upp mig. därinne ska vi försöka haffa oss varsin noppermaskin för otroliga 29 spänn, endast idag! är de slut redan så blir jag förbannad.. efter det så ska jag försöka hitta nåt snyggt i klädväg på stan och sedan ta mig vidare till vingåker och leka med jocke. mysigt!

haha förövrigt så skickade jag just in distansen till göran, och det här får man till svar:



allt är en tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0