SNÖÄCKELSKITBORT



emma det här bilderna är till dig! ni borta i USA kan gärna få komma och ta lite snö härifrån ;)

alltså NÄR HELVETE tänkte det ta och bli lite varmare?! när tänkte de två meter höga snövallarna ta och smälta bort, när när nääääääär???! jag har verkligen tröttnat på den här jäkla kylan nu och längtar mer än möjligt efter våren. en sak är i alla fall säker, jag tänker då INTE promenera ut nåt mer ikväll. jag går i ide!

nånting positivt med min tur ute i kylan för en stund sen är i alla fall att jag fick träffa snusen och lyckades få med mig ett par nya tajts hem. de är ifrån H&M och är svarta med dragkedjor längst ner och kostade bara 149 riksdaler. hurra!

Kommentarer
Postat av: Emma C

hahaha... njut när ni väl har en vit vinter :) Här är det sommar idag (no kiddin') - helt perfekt sommarväder med runt 20 grader och sol och små tussmoln!



Love

Gilbert, Arizona, the States

2010-01-29 @ 23:46:20
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0