ENDORFINER

åh vad jag känner mig glad just nu! förmodligen är det endorfinerna efter gympasset som talar, inte mig emot. på tal om gymmet så var det knökfullt där idag och upptaget på alla maskiner så det gällde verkligen att vara på för att få en chans att träna nåt över huvud taget. jag lyckades i alla fall parkera mig på trappmaskinen och rodden i 40 minuter innan jag gav upp (så instängt med alla människor!). mitt knä har börjat krångla också, tror jag överanstrände det på dansen igår. det är bara att hoppas på att det inte blir nåt strul tills föreställningarna.

nu ska jag slänga mig på spikmatten en stund, tjenixen!

(bjuder på riktigt bra musik till er tills vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0