DU LÄSER MIG KAPITEL FÖR KAPITEL


jag vaknade och såg snö, snö och ännu mera snö. sen såg jag att det var sol också, YES.

hej och hååå! här sitter jag med stelfrusna fingrar och lyssnar på winnerbäck. jag längtar otrooooligt mycket tills våren och något som i alla fall kan liknas med värme. tänk er solen sakta snälta bort snön, fågelkvittret i träden och vinterjackorna som slängs längst in i garderoben... ååh det är nästan olidligt!

anywho, jag hade ju tänkt köpa mig en hamster nu i dagarna men mamma röstade emot och jaa, jag gav upp när jag insåg att hon hade rätt bra argument. sååååå, istället tänker jag idag sticka och ta hål i örat! det blev ju inget av det i höstas för att jag skulle bli blodgivare, men sen hade jag ju för dåligt järnvärde så det rann ut i sanden. men nu blir hålet äntligen av i alla fall! snusen tar jag med mig som stöd och smakråd.

nu ska jag tjata lite på henne och se om hon är redo, hörs senare så får ni se på spektaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0