CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY





alla bilder + fler finns här.

idag har jag sett min absoluta favoritfilm, ännu en gång, och det är såklart kalle och chokladfabriken! det finns verkligen ingen annan som kan slå den. varför? tja jag har faktiskt inget bra svar, bara att jag blir som en glad fyraåring när jag ser den. och johnny depp är helt otroligt bra som willy wonka. hur som helst, bästa filmen!

annars idag så har jag hittils gjort filosofidistansen och lagat lunch. kycklingwok med quinoa. riktigt gott, men för mycket peppar som gav ont i magen. jag lyckas alltid. resten av dagen ska jag hjälpa mamma med tvätten och ta mig ut i snökaoset till friskis för ett konditionspass. adjö!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Underbara film :) Bra musik också (Jason Derulo) - har du hört Jay Sean - Do you remember (och Down så klart...) - kanonlåtar! Man blir på danshumör på direkten!

2010-01-27 @ 23:30:53
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0