BEGAGNAT

har skaffat mig en ny/gammal header. tröttnade på den förra och gick tillbaka i tiden och hittade den här gamla kämpen. den får duga tills jag orkar fixa ihop en ny.

annars då? idag har jag damsugit hela lägenheten, organiserat lite, dammat lite, läst ljudet av ditt hjärta och lyssnat på en hel massa lasse. hans nyaste skiva (tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen) har jag missat totalt och lyssnade på första gången i förrgår då emma önskade fram den. och den är ju hur bra som helst! låten nedan är en av favoriterna.


Kommentarer
Postat av: Emma C

Jag tyckte om din gamla header (inte den hära), bilden var så fin :D

2010-01-07 @ 01:51:42
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0