A THING FOR PÅSLAKAN

hej hallå! idag har jag varit hos min fina mormor typ hela dagen med mina lika fina kusiner. vi städade, käkade, spelade kort, åt lite mer och hade det trevligt. nu rullar jag sakta fram men det gör ingenting idag för idag är jag rätt snäll mot mig själv. sånna dagar är min favvis.

innan vi åkte till mormor lyckades jag haffa ett påslakan-sett för 70 spänn också. jag har någon mystisk dragning till påslakan, vill bara ha i massor. hm, känner mig inte alls som en trettioårig fyrbarnsmamma...

hur som haver nu ska jag ner till bussen och sen gå i ide hos jocke! adjö och trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ewis

åh, vilket fynd du! :D

2010-01-31 @ 20:16:00
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0