EN DAG PÅ BRYNSTORP


rymlingar.

hej tjuren.

rymling.

äta vantar.

stark snus med bajs på byxorna.

bakade just världens mest misslyckade muffins. orkade inte med muffinsplåten så slängde upp små bollar av smet på en bakplåtspapper istället. gör aldrig det. bollarna rann såklart ut och alltsammans blev en bränd, hård planka. petar man bort det brända så går det dock ner...

hur som helst, jag skulle ju säga att jag idag har vart och lekt bonde med snusen ute i brynstorp! tjänat lite kosing genom att skyffla bort massa gammalt hö från foderbord. ytterst tröttsamt men ack så behövligt med mina skulder. ikväll blir det film/hockeykväll nere i en källare med snusen och martin. jag är så trött så jag kommer nog däcka tidigt men det ska bli himla trevligt ändå. adjöken för nu!

Kommentarer
Postat av: ewis

bajs i byxan! :D tack för en trevlig dag iaf och jag är oxå trött, skulle kunna somna här och nu men vi får kämpa :) <3

2010-02-24 @ 18:41:36
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0