SUGAR REHAB


my god vad jag är sockersugen just nu... sedan i onsdags så har jag slutat med socker i alla dess utsökta former för att få bukt med mitt växande sockerberoende och det är verkligen inte det lättaste det här. de första dagarna gick helt okej, helgen var svåååår och nu är jag så sjukt sugen på kakor, bullar, varm choklad, saft, chokladbollar, you name it. puh, hur ska det här gå? målet är minst en månad. känns tufft. men det ska gå.

annars då? det är typ minus 20 ute, jag har vart vaken sedan halv åtta och i eftermiddag försvinner jag till min mormor till imorgon. DET kan vi kalla utmaning med alla kakor och godis som plockas fram varannan minut. updaterar om hur det gick imorgon. adjöken!

Kommentarer
Postat av: ewis

lycka till du! :D jag ska oxå till min mormor idag, blir nog kakor där med, hon fyller år ;) <3

2010-02-22 @ 11:21:17
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0