LYSTRING!


okej, det här är typ tusende bilden jag tagit så nu ger jag mig. jag har ingen självutlösare (vad jag hittat i alla fall?) på camen så har trixat med att trycka av med armbågen + att samtidigt ej se för ansträngd ut. inte det lättaste. och nej. jag petar mig inte i näsan.

i alla fall, det var inte det här jag skulle skriva, jag skulle ju be er om en lite tjänst (det där därför jag sitter med händerna i jag ber er - ställningen...). min varierande stora läsarskara, kan ni inte börja kommentera lite mera? jag ser ju att ni är in o läser, så varför inte slänga ur sig några ord nån gång ibland? det räcker med ett hej, ett kul, eller nåt annat valfritt.

det skulle vara hemskt trevligt, så snälla rara nu. godkväll!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Som flitig bloggskrivare och lasare forstar jag vad du menar. Jag ska ta mig i skjortkragen och kommentera mera. Mer kommentarer at folket!



Warm hugs from the States

2010-02-03 @ 02:11:20
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: malin

godkväll!

2010-02-03 @ 18:13:50
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0