RESTERÖDS


Hej! Hur fin är inte den här enkla mössan ifrån Resteröds? Ännu bättre är att det är på väg hem till mig, tillsammans med lite andra julklappar jag köpt (som inte är till mig alltså). Längtar!

Hur mår ni förresten? Har ni en bra lördagskväll? Här är det fortfarande förkylt men på bättringsvägen. Just nu kollar jag på Narnia på 5:an (skriver i pausen, eller nu tog den ju slut...) och kryar på mig med te. Har tagit det väldigt lugnt hela dagen, var på lunch hos mormor och övningskörde en stund efter det också. Mindre landsväg och parkering idag och det gick riktigt bra. Skönt att det går framåt!

Nu ska jag fortsätta kurera mig och lyssna/kolla på Musikhjälpen. Ha en grym kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0