SLUUUUUUT

Jisses, har precis kommit hem från en heldag på förskola. Mamma ringde och väckte mig kvart i åtta imorse. "Kan du vara här om tre kvart?! Vi behöver vikarie, det här är din chans!" Snark sa jag och min förkylning. Lyckades motvilligt upp ur sängen, ner med frukost i magen och ut i kylan. Så idag har jag snutit mängder av snoriga näsor, spelat spel, försökt trösta otrösteliga barn, lekt affär och även bytit en blöja.

Jag fick även ett samtal från tomteverkstan (aka eventjobbet i Nyköping) och ska dit på intervju på onsdag. Snabba svängar! Hoppas jag hittar kontoret jag ska till bara, min förmåga att hitta i Nyköping har förvunnit efter mina 6 års frånvaro. Men det löser sig nog!

Nu ska jag sticka iväg till Norrköping med fyra vänner och leta nyårskläder. Det är mycket som händer nu som sagt!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Vad kul att du ska till Nyköping. Kan inte vi försöka träffas? Kommer du att ha tid? Vart är det du ska på intervjun? Många frågor blev det ;)



<3

2010-12-06 @ 22:42:07
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Kul att du inte är sysslolös iaf! :)

2010-12-07 @ 07:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0