SILVERCHOCK



Hej! Ovan ser ni hur jag ser ut idag. Nya skorna på och en ännu nyare klänning! Jag var ju på en shoppingrunda i Norrköping igårkväll med tre vänner och jag hittade en massa fint. Massa! Redan efter tio minuter hade jag haffat två klänningar och bränt 500 spänn. Jag är så bra på att hålla i pengar i närheten av kläder... Men jag är jättenöjd med köpen i vilket fall som helst, två klänningar, ett par jeans (satt som en smäck! jag hittar aldrig jeans!!), en tröja och ett par trosor. Jag firade lite att jag fått lön för jobbet hos min morbror och intalade mig själv och de andra att jag var värd lite nya kläder. Jag får visa er de andra kläderna när de väl används.

Idag har jag än så länge hunnit med körlektion ute på landsväg, lite teoriplugg och en laxpasta-lunch. Ska snart knata iväg bort till Ewis och Tilda och baka pepparkakor. Gött!

Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

åååh gaah va snygg klänning! Skorna också!:) Fan jag vill också ha pengar :( :P

2010-12-07 @ 13:23:22
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Sara

Älskar silverklännningen! Sjukt snygg. Åh gud, jag vill också få lön igen.

2010-12-08 @ 11:29:47
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0