SATANS FÖRKYLNING


Hej på er, tänkte be om ursäkt för dålig uppdatering här men jag är så jäkla förkyld. Blir galen här! Nyser hela tiden (inte ovanligt med 10 ggr i rad!) och använder upp ett helt förråd av näsdukar. Jag är en person som behöver ha saker för mig, som behöver röra på mig för att inte blir galen. Det funkar ju inte riktigt nu i denna snoriga situation! Åååh... Får verkligen smälla mig på fingrarna för att inte ställa mig och smygträna plankan, utfall och liknande hemmaträning.

Ska sluta beklaga mig nu och inse att jag har det riktigt bra ändå. Det hara inte alla människor, och framförallt inte barn. Slå på Musikhjälpen och skänk en slant för att få stopp på barnhandeln. 50 kr är lite för oss, men massor i detta arbete. In med er där nu så ska jag städa lite här hemma. Tjoho för att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Simon

Krya på dig gumman :)

2010-12-17 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0