LUCIADAGEN


Hej! Sitter och lyssnar på Musikhjälpen i just detta nu. Älskar verkligen den satsningen som blivit något av en tradition nu för tredje året. I år samlar de in pengar för att kunna stoppa barnhandeln. Jag har redan skänkt 50 kronor, gör det ni också! Det lilla blir mycket när alla går ihop.

Ber förövrigt om ursäkt för dålig bloggning den här helgen. Har både haft en massa skoj så att tiden inte funnits, och när den funnits har humöret inte varit på topp istället. Men nu är jag här igen med nya tag. Hoppas verkligen superhårt att min förkylning ska ge med sig den här veckan så jag kan komma igång med träningen igen. HATAR att bara sitta och fläska, jag behöver rörelse!! Lovar ni att hålla krya på dig-tummen för mig?

Imorgon blir det full rulle igen då jag ska ut till mormor och hjälpa henne med lite julstädning och så och sen ska jag låna min supersnälla vän Sannas bil igen och övningsköra. Välbehövligt och svinkul!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Musikhjälpen (som man förövrigt kan lyssna/se på genom Spotify, leta efter det på nyheter!) och spela mina onödiga FBspel. Ha det grymt! ♥

PS. Världens största grattis till min fina Jocke som fyller år idag. Puss sötnos!


Kommentarer
Postat av: Simon

Wunderbart! Sen så är det ju klart att vi ses i nyår! :) Wunderbart! :D



Önskar din jocke ett stort grattis med! :)

2010-12-14 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0