HEMLIGT UPPDRAG

Hej, god dag, godmorgon eller vad ni tycker passar bäst! Jag har i vanlig ordning varit vaken sedan sjutiden så för mig är det ju nästan kvällning. Nästan... Ska strax kila ner på stan för att byta en klänning, handla upp ett presentkort, hämta ut mitt pass, träffa Ewis och Tilda och även göra ett hemligt uppdrag. Det jag kan säga är att det innefattar en butik och att jag ska handla, mer får jag nog inte säga! Väldigt kryptiskt...

Jag ska även ta mig till gymmet vid femtiden och möta upp Sanna för ett träningspass. Ska bli skönt att arbeta ut mina spända muskler igen. Utöver alla dessa ärenden och träning ska jag bara ligga i min säng och kolla på Grey's och hå lite småpanik över att jag inte har ett jobb. Önskar att turen kunde vända för mig på det området...

Kommentarer
Postat av: Simon

Du vet ju att du kan lita på mig i alla lägen så jag kommer inte skvallra om du säger vad det är för hemligt uppdrag? :)



Förövrigt hoppas jag med din tur vänder snart:)

2010-12-29 @ 17:32:47
Postat av: Anonym

kika gärna in på min blogg handlar väldigt mycke om mode,bilder & vardag :)

kram!

2011-01-01 @ 22:59:28
Postat av: ronja

kika gärna in på min blogg handlar väldigt mycke om mode,bilder & vardag :)

kram!

glömde skriva i blogg adressen

2011-01-01 @ 23:00:06
URL: http://milkchocolate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0