FULLSPÄCKAT



Morsning! Idag är det en fullspäckad dag för mig. 10.00 ska jag vara på sjukgymnastik på andra sidan stan, 11.15 ska jag sitta på bussen mot Nyköping och 13.00 ska jag infinna mig på arbetsintervju hos Manpower. Läskigt! Det här blir min första arbetsintervju så det är väl inte så konstigt att jag är lite nervös, men jag tror det kommer gå bra. Det kommer det! Bara jag är mitt glada trevliga jag. När intervjun är slut ska jag dessutom möta upp min barndomsbästis Emma för en fika. Det har sina fördelar att komma till Nyköping!

Håll tummarna för mig idag nu! För att jag hittar till alla ställen och att jag hinner med bussen! Håll hårt!!

Kommentarer
Postat av: Simon

ÖNskar dig all lycka du någonsin kan tänkas ha och hoppas du får det och att det går bra, men o andra sidan så vet jag att du kommer fixa detta galant!

2010-12-08 @ 10:31:23
Postat av: Emma C

Det var supertrevligt att träffas :) Var ju inte direkt igår vi sågs. Snart står du på City Gross och sjunger ska du se ;)



<3

2010-12-08 @ 16:53:06
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0