EN RIKTIG PEPP-BLOGG

Hej! Hur har julen varit för er, massor och åter massor med mat? Så har det varit här. Fy satan vad jag behöver komma igång med träningen igen, längtar tills på måndag då jag ska förnya mitt gymkort. Och på tal om träning så måste jag tipsa om min absoluta favoritblogg just nu, PT-Fia! Det var denna blogg som fick mig att verkligen bli sugen på PT-yrket. PT-Fia skriver om allt från jobbiga träningsövningar till en nyttig, hälsosam kost. Precis det jag gillar och vill jobba med! Kika in, ni kommer känna er grymt peppade på träning efter det.

Förövrigt, jag återkommer med den vanliga bloggrutinen efter helgen. Ses här då! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Känns underbart att höra att din jul varit härlig! :)

Ser fram emot den vanliga vardagen igen :) med izorbloggen :D <3

2010-12-26 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0