2010-12-10


Hej hallå! Idag har jag en bättre dag. Började med frukost framför Vakna! Med The Voice, tog en promenad i vintersolen, dusch och hårtvätt och nu är jag redan att kila ner på stan. Har körlektion och efter det ska jag leta efter lite julklappar. Varför ska det vara så svårt att veta vad man ska köpa?

Ikväll tar jag bussen ut till Valla och julmyser med med Elin och Sanna. Trion ska återförenas! Efter det ska jag sedan försöka ta mig ut till Vingåker och gosa ner mig hos Jocke. Han fyller hela 21 år på måndag så är stor möjlighet att det blir paketöppning ikväll...

Nu ska jag rusa! Ha det fint ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Alltid bra att äta frukost till Vakna! - man blir liksom liite piggare då.

2010-12-10 @ 18:00:24
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0