CALIFORNIA HERE WE COME







Hej på er! Pju jag är helt slut i kroppen... Jag har varit hela dagen hos min mormor och arbetat i trädgården och när jag kom hem gick jag en timmes powerwalk. Ganska hurtigt! Hos mormor fanns förutom mormor (som jag smygfotade när hon stod och ropade på grannen om tidningar) fanns även min kusin Petronella och vi slet som små djur med gräsklippning och gräsröjning mellan plattor i gassande solsken. Lite lagom svettigt, så vi tog många små pauser och gosade med någon grannes katt som alltid kommer hem till mormor och vill kela. Idag mötte vi den inne i huset där den tydligen tagit sig in. Himla mysig kisse.

Vet ni vad jag ska göra nu? Just precis, O.C.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0