THE SIMS 3

Oh. My. God. Mina ögon är helt slut efter att ha stirrat in i datorskärmen i princip hela dagen. Jag har nämligen gått och blivit med This Sims 3 (Hurrahurrahurra, som jag har saknat det!!) och såklart spelat mig igenom otaliga timmar. Tänk att ett spel kan vara så beroendeframkallande. Jag har i alla fall inrett det snyggaste huset ni kan tänka er, matchat ihop två snyggingar och fött en unge. Inte illa pinkat!

Det enda vettiga jag har gjort idag var en timmes powerwalk imorse och sedan trafikkursen på eftermiddagen. Känner jag mig själv rätt lär det bli samma visa imorgon, men med ett betydligt mycket bättre avslut på dagen för imorn är det god mat, bra film och söt Jocke som gäller. Klingar riktigt bra i mina öron!

Och just ja! Jag ska ta mig till bibblan o låna Harry Potter and the Chamber of Secrets också, ettan är slut och jag vill bra ha mer, mer, mer...

Hur som, dags för sängen! Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Gamla goa The Sims... Minnen :)

2010-08-23 @ 15:52:56
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0