PIZZABAK & BECK


Jag har haft en helmysig eftermiddag och kväll tillsammans med mina fina vänner. Först var det bara jag och Snusen som fixade och donade lite blandat med skvaller, och sen kom Martin och hjälpte oss att laga till världens godaste pizza. Vi hade skinka, salami, soltorkade tomater, färska champinjoner, fetaost, rödlök och vanlig ost på. Grymt bra kombination. Lagom till att den var klar och filmen var vald (Beck - I stormens öga) kom Nattis och William också och vi fyllde våra magar till smärtgränsen med den goda pizzan. Den kostade förövrigt 15kr/person vilket är galet i jämförelse till pizzeriornas för minst 60 kr. I vilket fall så hade vi rätt kul när vi lagade till degen. Eller rättare sagt när Martin försökte laga till den. Haha den kladdade fast hela martin. Ett litet klipp kommer på det inom kort!

Nu ska jag dyka ner och möta Harry på Hogwarts, så godnatt med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Nu är jag megasugen på att göra egen pizza. Erat fel ;)

2010-08-23 @ 15:45:09
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0