LEVERERAT OCH KLART


God dag på er! Idag är det måndag och ny vecka men inte gör det någon skillnad för arbetslösa mig. Började dagen med lite O.C. och en dusch så nu är jag redo att ta mig ut i regent och möta upp snusen nere på stan. Ska köpa present till min gamle far och även se om jag hittar lite tråkiga nödvändigheter. Vi hörs senare och då kommer de sista bilderna från västkusten!

Btw, min beställning från nelly.com kom imorse, ända hem till dörren! Haha brevbäraren såg skapligt skeptisk ut när jag öppnade i min gigantiska leopardmorgonrock.. Hur som så är det leggingsen jag har på mig idag, och de sitter som en SMÄCK.

Kommentarer
Postat av: Simon

De är helt klart asum! Snygga faktiskt, mycket, jag gillar det ;)

2010-08-02 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0