JOBBSÖK

Jahaja, då har jag sökt jobb på både ICA Maxi och Bring City Mail. Duktig tjej får man väl ändå säga! Butiksmedarbetare på Maxi och brevbärare på Bring. Båda jobben verkar hur kul som helst så nu håller jag tummarna så hårt det går att någon av dem vill ha mig.

Förövrigt så gick det finemang på trafikskolan förrut och som jag egentligen redan visste var det inget att stressa upp sig över. Vi var ca 10 st i varierande ålder (mest 92:or så jag fick känna mig nästa äldst..) och vi fick sitta o lyssna på en massa info om själva utbildningen och blev även lugnade ifall saker skulle gå fel under körlektioner. Tydligen så verkar alla körlärare vara lugna, hjälpsamma och förstående (tack och lov!!) så jag ska försöka lugna ner mig några hekto. Imorgon är det info om människan som gäller, låter väl intressant?

Nu är det dags för te och lite O.C. Vi hörs imorn!♥

Kommentarer
Postat av: beccis

hihi, trevligt om du börjar på bring. där jag städar ju! ;) <3

2010-08-11 @ 02:59:52
URL: http://www.rebeccajakobsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0