JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT JAG DÖR

Jag är så trött att jag dör. Herrejisses vad min kropp är slutkörd just nu! Jag var ute och sprang några km för två timmar sen och nu orkar jag knappt lyfta armarna för att skriva. Det säger lite om hur bra form jag är i... Pju!!! Egentligen skulle jag och min gamla träningskompanjon Felle förnya våra Friskiskort idag men tack vare ett sjujäkla ösregn blev det uppskjutet till imorn. Imorn ska jag förutom att träna även plocka ur lite skafferier i köket (renovering, renovering...) och planera inför helgen med två kamrater. För i helgen är det Skogsröjet! Det ska bli kul att komma iväg på en liten minifestival i tre dagar eftersom jag missade P&L på grund av... tja krångel.

Nu pallar jag inte sitta upp längre, sängen nästa!

P.S. Resten av bilderna från Växjö kommer snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0