I MÅLARTAGEN


Hej och hå, nu är jag bra slut... När jag kom hem ifrån Jocke vid ett satte mamma mig i arbete med att måla köksskåpen invändigt och plocka ner och skruva bort knopparna på alla skåpsluckor och lådor. Det tog sin lilla tid och jag är inte den med ett stort tålamod... Klart är det nu i alla fall, men köket ser ut som bombnedslag med alla lådor och skåps innehåll överallt. Allt åker in på målning på fredag så efter det lär köket bli hiiiiiimla mycket finare.

Annars idag har jag inte hunnit med mycket. En 40 min powerwalk och lite The Sims, så det behovet är stillat för dagen också. Sen försöker jag lära mig att inte sitta med benen i kors också, för visste ni att man kan få propp i benen då?! Galetgalet.

Dags för lite te nu innan crime-time på tv4+ kl 22. Puss och kram och gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0