FIN DAG MED FINA


Lite lagom random bild sådär...

Hej och gonatt! Skulle bara flika in ett lite inlägg innan jag startar igång ett O.C.-avsnitt och sedan intar sängen. Idag har jag först försökt krama frisk en sjuk Jocke, sedan tränat röven av mig på gymmet och sist men inte minst äntligen träffat HELA gänget. Det var månader sedan alla kunde samtidigt så kvällen var något av ett genombrott! Det blev en lung kväll med kaffe och skitsnack nere i Martins källare. Smed lite planer inför kommande festival och roadtrip ner till fina Simon i Växjö. Det kommer bli grymtgrymtgrymt.

Imorgon ska jag åka ut till min mormor med min kusin för att umgås, städa, fika och kanske få en liten solglimt. Vi hörs, natti!♥

Kommentarer
Postat av: Linnea- Ungmamma & ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och röstade på mej som är nummer 8! Man får rösta 1gg/dag!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-05 @ 10:34:20
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0