APNYLLE

Jag har så satans ont i foten och jag blir så trött på att jag aldrig kan vara helt kry. Är det inte benet så är det foten, är det inte foten så är det höften, är det inte höften så är det ansträngningsastman... Jag vet att man inte ska klaga, för det finns de som har det värre och jag vet att jag är lyckligt lottad trots allt, men det är fan inte lätt alla gånger.

Hur som så håller jag på och packar inför Skogsröjet imorn. Det ska bli skitkul, även fast vädret sviker totalt och kommer ge en massa regn. Vi ska ha det grymt ändå, vi trotsar krämpor och dåligt väder!

Dags för lite kvällse-te och sedan åka till Jocke kramas för en hel helg. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0