ÅH VILKEN SEG DAG


Åh vilken seg dag... Jag har solat, lyckats förstöra The Sims 3, lyckats fixa det (ominstallerade, så mina fina hus försvann, buhuuu), ätit, lockat håret och tja inte så mycket mer. Totalt värdelöst. Men imorn blir det andra bullar! Då ska jag ner till stan och förnya Friskis-kortet och TRÄNA. Träna som aldrig förr! För fy satan vad jag inte känner mig iform, bara en massa fläsk överallt så jag blir tokig.

Ikväll ska jag ut till Vingåker och gosa ner mig hemma hos Jocke i alla fall så något bra för dagen med sig ändå. Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt du var på bilden ! :)

2010-08-26 @ 12:08:36
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0