KRYSSNING 25-26


Timo.



Det var Sydafrika-tema på kryssningen med bla ett känt band därifrån.

Vi fastnade som så många andra på tåget på hemvägen. Och det lutade liiiiiite.

Ni kanske fick intrycket av att kryssningen was a disaster igår med tanke på inlägget jag slängde iväg när jag kom hem, men icke! Kryssningen var grym men lugn, ganska precis vad som passade mig och snusen om jag ska vara ärlig. Vi var inte riktigt fit for fight. Men som sagt så var det heltrevligt ändå och Timo var asbra som alltid. Hjärta på honom, så himla gullig. Han kom faktiskt förövrigt förbi och pratade några sekunder med oss också, inte varje dag det händer.

Innan vi åkte iväg med färjan så hann vi med en tur på stan och jag hittade mig äntligen en leopardmönstrad klänning. för 79 spänn! Som hittat. Lyckades hitta skor till studenten också. Marint inspirerade med platå typ, får se om jag nöjer mig med dem när dagen väl kommer.

På tal om ingenting så sjunger mig gigantiska temugg just nu... WTF?

Kommentarer
Postat av: ewis

det var en riktigt kul kryssning som vi får göra om någon gång :)) vi pensionärer ;) och vi fick ju se timo! <3

2010-04-29 @ 09:21:28
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0