GÅRDAGEN


Mitt nya navelsmycke som jag fick av jocke igår. Så fint! TACK.

Här sitter jag är är skit trött och småbakis. Kvällen igår utvecklades från att vara småseg till galet rolig! Anledningen? Charader! Haha herregud jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde på längelänge. TACK ewis sanna och elin för det! Den roligaste charaden måste ha varit när ewis la sig ner på golvet, lite slingrigt och helt stilla och var ett hopprep eller när jag försökte få sanna att vara en bit kartong. Haha.

Som ni hör så är jag grymt nöjd med födelsedagen trots att vi inte blev så många. Kvalitet före kvantitet! Tack så mycket ni som var här och gjorde kvällen till det den blev.

Nu ska jag trotsa tröttheten och sticka ut och springa. Adjö och trevlig kväll till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0