hejdå kära korv!

vet ni vad? jag har bestämt mig för att inte äta kött på ett tag nu igen. tredje (fjärde?) gången gillt eller? efter dagens lunch bestående av två stora korvjäklar fick jag en uppenbarelse. jag lever på korv. jag lever på korv?! hur flottigt, onyttigt, äckligt, vidrigt är inte det? huuuuu. så istället för att bara sluta upp med korven portar jag nu allt kött från att komma in i min mun. ska det vara så ska det vara ordentligt! dock kommer jag fortfarande att käka fisk och skaldjur så någon vegetarian kan jag inte riktigt kalla mig. en icke köttätare får det bli.

Kommentarer
Postat av: ewis

jag mass-kommenterar nu då jag inte vart inne och kikat på länge igen ;) och önskar dig bättre lycka till den här gången :D <3

2009-09-20 @ 23:01:16
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0